You are not logged in.

Hong

Administrator

  • "Hong" started this thread

Posts: 13,681

Date of registration: Sep 23rd 2003

wcf.user.option.userOption52: Honda :-)

  • Send private message

1

Saturday, December 20th 2008, 12:02pm

17x NSX on Nordschleife 2008 - No race

Sorry fuer die Verspaetung :cool:

Aus zeitlichen Gruenden hab ich mir leider keine Muehe geben koennen den Film besser darzustellen. :cool:

Autos und der Sound zaehlen :wink:

Enjoy......

http://de.youtube.com/watch?v=vscT7j6u6zQ

Gruesse

Hong