Dear visitor, welcome to HondaBoard.de .com .net .org .info das Hondaforum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von Pirat
wenn sich der Download net lohnt dann wirst du gekielholt)
![]()
)
)
This post has been edited 1 times, last edit by "maddin" (Jan 30th 2005, 12:27am)
Quoted
Original von Pirat
jemand beschleunigt seinen Wagen auf der Autobahn auf 297 kmh.....es ist Tag die Autobahn leer................![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "maddin" (Jan 30th 2005, 2:36am)
Quoted
Original von Michael
Also der typ mag zwar nen relativ starken Wagen haben (specs??) aber von komprimierung scheint er net viel ahnung zu haben...
This post has been edited 1 times, last edit by "maddin" (Jan 30th 2005, 3:23am)

EDIT: Nein, ist kein B12 sondern ein "offener" 850CSi.
)
Man bedenke das 1865kg zum stehen gebracht werden!
Genau das 4WS was auch im BB1 verbaut wurde!
Nennt sich bei BMW, aktive Hinterachskinematik (AHK), und hat einen Aufpreis von 11000DM gekostet! This post has been edited 1 times, last edit by "Preludegreen" (Jan 30th 2005, 1:39pm)



This post has been edited 1 times, last edit by "MiStErB" (Jan 31st 2005, 12:53pm)
Quoted
Original von MiStErB
ca 230m bremsweg iss schon ok...
das haben manche von 150km/h
) Das manche so eine Strecke brauchen um aus 150km/h runterzubremsen ist wohl auch sehr richtig...aber das gilt dann auch nur für die erste Bremsung... die zweite ist schon 50m länger...
1 guests