You are not logged in.

KAZUYA

Master

  • "KAZUYA" started this thread

Posts: 1,725

Date of registration: Jul 10th 2004

wcf.user.option.userOption52: Civic EP2 VTEC

  • Send private message

1

Monday, June 2nd 2008, 7:05pm

Cooles Anime Vid

Das Video is richtieg GEIL!!! :cool:
http://www.youtube.com/watch?v=SPt0JOtW9mA
HONDA-THE POWER OF DREAMS


[denk]HOW FAST DO YOU LIKE IT?[/denk]


In Memory:EDDI GUERRERO 1967-2005 ;(

STRAUBSTER

Trainee

Posts: 102

Date of registration: May 22nd 2007

wcf.user.option.userOption52: Civic FN2

  • Send private message

2

Wednesday, June 4th 2008, 12:48pm

finde diesen kawai style irgendwie etwas komisch... video geht aber schon. in der normalen initial d serie gibt es aber auch viele hammer 3D animationen ;)